Alanya Belediyesi Gençlik Hizmetleri Birimi ve Gençlik Merkezi, Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi iş birliğiyle üniversiteye yeni başlayan öğrenciler için anlamlı bir organizasyona imza atıyor.
Yeni eğitim-öğretim sezonunda Alanya Alaaddin Keykubat
Üniversitesi (ALKÜ) ve Alanya Üniversitesi’ni (AÜ) ilk kez kazanan öğrenciler,
kente gelmeye başladı. 18-23 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek
etkinlik kapsamında üniversite öğrencileri otogarda karşılanarak yurtlarına
ücretsiz olarak ulaştırılıyor. Servislerini bekleyen öğrencilere ise çay,
kahve, meyve suyu ve atıştırmalık ikramları sunuluyor. Öğrencileri karşılayan
Belediye Başkan Danışmanı Faruk Konukçu, eğitim hayatlarında başarılar
dileyerek, sohbette bulundu ve kent hakkında bilgi verdi. Alanya
Belediyesi'nden yapılan açıklamada, gençlere yönelik hizmetlerin ve desteklerin
artarak süreceği belirtilerek, “Üniversiteye adım atan öğrencilerimize
Alanya’da kendilerini evlerinde hissettirmek istiyoruz” denildi.