Alanya Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin denetimlerinde son kullanma tarihi geçmiş tavuk ürünleri sattığı tespit edilen zincir market şubesi mühürlendi.
Alanya Belediyesi, halk sağlığını korumaya yönelik denetimlerini
aralıksız sürdürüyor. Kurban Bayramı öncesinde hijyen ve gıda denetimlerini
artıran Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Avsallar Mahallesi’nde faaliyet gösteren bir
zincir market şubesinde, son tüketim tarihi geçmiş ve paket üzerindeki kullanım
tarihi okunamayacak şekilde tahrip olmuş tavuk ürünlerinin satışa sunulduğunu
tespit etti. İşletme hakkında tutanak tutulurken, söz konusu durum belediye
encümenine sevk edildi.
Encümen kararıyla işletmeye idari para cezası uygulanırken, market
şubesi mühürlenerek 3 gün süreyle ticari faaliyeti durduruldu. Alanya Belediye
Başkanı Osman Tarık Özçelik, halk sağlığının her şeyden önce geldiğini
belirterek, gıda konusunda tavizsiz bir anlayışla çalıştıklarını ifade etti.
Başkan Özçelik, vatandaşların sağlıklı ve güvenli alışveriş yapabilmesi için
denetimlerin devam ettiğini kaydetti.