Alanya’nın en işlek arterlerinden Yaylayolu Caddesi’nde gerçekleştirilen altyapı çalışmalarının tamamlanmasının ardından Alanya Belediyesi’nce sıcak asfalt serimi gerçekleştirildi.
Alanya Belediyesi öncülüğünde birçok firma tarafından bölgedeki
altyapı sorunlarını bitirmek ve ulaşım konforunu artırmak amacıyla Yaylayolu
Caddesi’nde yapılan çalışmalar kapsamında, yolun altyapısı güçlendirilirken
sıcak asfalt uygulamasıyla sürücüler ve yayalar için konforlu bir ulaşım imkânı
sağlandı. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte cadde, vatandaşlardan tam not
aldı.
BAŞKAN
ÖZÇELİK’TEN TEŞEKKÜR
Çalışmaları yerinde inceleyen Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık
Özçelik, saha personeliyle bir araya gelerek, emeklerinden dolayı teşekkür
etti. Başkan Özçelik yaptığı açıklamada, “Kentimizin dört bir yanında
vatandaşlarımızın yaşam kalitesini artıracak çalışmalarımıza aralıksız devam
ediyoruz. Sahada özveriyle görev yapan mesai arkadaşlarıma ve süreç boyunca
anlayış gösteren vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Yapılan sıcak asfalt çalışmasıyla birlikte Alanya’nın en yoğun kullanılan
güzergâhlarından biri olan Yaylayolu Caddesi'nin ulaşım konforu önemli ölçüde
artırıldı.