Alanya Belediyesi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen ve 17-30 yaş arası gençleri bir araya getiren Alanya Gençlik Festivali, dört gün süren dolu dolu programın ardından Kestel Çim Futbol Sahası’nda noktalandı. Gençlerin enerjisinin şehre yayıldığı festival, hem eğlenceli yarışmalara hem de unutulmaz konserlere ev sahipliği yaptı.
Dört gün boyunca festival alanını dolduran gençler; Survivor
parkuru, balon futbolu, rodeo ve voleybol gibi aktivitelerle rekabetin tadını
çıkarırken, kurulan karnaval çadırı ve şişme oyun gruplarında gönüllerince
eğlendi. Sadece spor ve oyunla sınırlı kalmayan festivalde sanat da ön
plandaydı. Düzenlenen workshoplarda gençler; cam sanatı, mandala, grafiti,
latte art ve takı tasarımı gibi atölyelerde yeteneklerini sergileyerek kendi
ürünlerini tasarlama fırsatı buldu.
YILDIZLAR ALTINDA
SİNEMA VE MÜZİK ZİYAFETİ
Festivalin akşam programları ise katılımcılara keyifli
anlar yaşattı. 6-7 Mayıs tarihlerinde düzenlenen “Açık Hava Sineması”
etkinliğinde yüzlerce genç, yıldızlar altında kült yapım “Kasım’da Aşk
Başkadır” ve sevilen animasyon “Zootropolis 2” filmlerini izledi. Müzikseverlerin
heyecanla beklediği konserler serisinde ise; 8 Mayıs Cuma akşamı Alternatif
müziğin sevilen grubu Dedublüman sahne aldı. 9 Mayıs Cumartesi akşamı Ankara
Eshoes grubunun dinamik performansıyla festival coşkusu zirveye ulaştı.
BAŞKAN ÖZÇELİK GENÇLERİ
YALNIZ BIRAKMADI
Festivalin son gününde gençlerin heyecanına ortak olan
Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, etkinlik alanındaki tüm stantları
tek tek ziyaret etti. Gençlerle yakından ilgilenen ve onlarla uzun süre sohbet
eden Başkan Özçelik, oyun alanlarındaki aktivitelere de katılarak gençlerin
enerjisine eşlik etti. Alanya’nın dinamizmini yansıtan festival, hatıra
fotoğrafları ve gelecek yıl tekrar buluşma sözleriyle sona erdi.