Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, Kurban Bayramı öncesinde Belediye personeliyle bayramlaştı.
Belediye
ana hizmet binasındaki tüm birimleri tek tek ziyaret eden Alanya Belediye
Başkanı Osman Tarık Özçelik, çalışanların Kurban Bayramı’nı kutladı. Başkan
Özçelik’e, Başkan Yardımcısı Murat Levent Koçak ile Başkan Danışmanları Faruk
Konukçu, Sadık Dizdaroğlu ve Abdurrahman Açıkalın da eşlik etti.
BAŞKAN ÖZÇELİK: “EMEĞİNİZ VE
ÖZVERİNİZ ÇOK KIYMETLİ"
Ziyaretleri
sırasında belediye çalışanlarının Alanya için üstlendiği sorumluluğa dikkat
çeken Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik,
"Alanya’mıza
hizmet yolunda gösterdiğiniz özverili çalışmalar çok kıymetli. Hepinize emekleriniz
için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Aileniz, sevdikleriniz, yakınlarınızla
birlikte huzurlu, mutlu ve sağlıklı bir bayram geçirmenizi diliyorum"
dedi. Birim ziyaretleri esnasında belediyede bulunan vatandaşlarla da yakından
ilgilenerek, sohbet eden Başkan Özçelik, Kurban Bayramı’nı kutladı.