Kurban Bayramı öncesi Alanya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde yoğun mesai yaptı. Kurban kesim alanları hazır hale getirilirken, atık konteynerleri ve tüm eksikler tamamlandı. Belediye ekipleri, 9 günlük bayram tatili boyunca da kesintisiz hizmet verecek.
Alanya Belediyesi, vatandaşların Kurban Bayramı’nı temiz,
sağlıklı ve huzurlu bir ortamda geçirebilmesi için hazırlıklarını tamamladı.
Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, doğusundan batısına, kırsaldan merkeze
kadar şehrin dört bir yanında kapsamlı temizlik çalışmaları gerçekleştirdi.
Bayram hazırlıkları kapsamında kurban kesim alanlarının ihtiyaçları
giderilirken, kurban atıklarının düzenli şekilde toplanabilmesi için atık
konteynerleri de belirlenen noktalara yerleştirildi. Kent genelindeki
eksiklikler hızla tamamlanarak Alanya, Kurban Bayramı’na hazır hale getirildi.
EKİPLER 9 GÜN BOYUNCA
GÖREV BAŞINDA
Alanya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, 9
günlük bayram tatili süresince de 7 gün 24 saat esasına göre çalışmalarını
sürdürecek. Ekipler, özellikle kurban kesim alanları ile yoğun kullanılan
bölgelerde temizlik ve hijyen çalışmalarına aralıksız devam edecek.
“KURBAN ATIKLARINI
SOKAĞA DEĞİL ÇÖPE AT”
Alanya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Adem Demir,
vatandaşlara çevre temizliği konusunda önemli uyarılarda bulundu. Demir, kurban
atıklarının çevre ve insan sağlığı açısından ciddi sorunlara yol açabileceğine
dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: “Kurban atıkları çevre sağlığına zarar
verebilir, çevresel kirliliğe ve kötü kokulara sebep olabilir. Kurban
atıklarını kesinlikle açık alanlara ya da doğaya bırakmayalım. Bayram boyunca
görev başında olacak ekiplerimize vatandaşlarımızın da destek olmasını rica
ediyoruz. Kurban atıkları mutlaka poşetlenerek çöp konteynerlerine atılmalı.
Vatandaşlarımız ayrıca atıklarını Tosmur Mahallesi’nde, Jandarma Karakolu
üzerindeki Temizlik İşleri Atık Transfer Merkezi’ne de teslim edebilirler.”