Alanya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, Kurban Bayramı süresince kent genelinde yürüttüğü çalışmalar kapsamında 10 bin 18 ton 549 kilogram evsel atık ve 559 ton 920 kilogram ambalaj atığı olmak üzere toplam 10 bin 578 ton 469 kilogram atık topladı.
Alanya
Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların bayramı temiz ve
sağlıklı bir ortamda geçirebilmesi için Kurban Bayramı tatili süresince yoğun
bir çalışma gerçekleştirdi. Dokuz gün boyunca 24 saat esasına göre görev yapan
ekipler, kentin dört bir yanında temizlik faaliyetlerini aralıksız sürdürdü.
Modern
araç ve ekipmanlarla çalışan ekipler, kent merkezinin yanı sıra yayla ve kırsal
mahallelerde de kapsamlı temizlik çalışmaları yürüttü. Bayram süresince
gerçekleştirilen çalışmalar sonucunda toplam 10 bin 578 ton 469 kilogram atık
toplanarak bertaraf tesislerine sevk edildi.
DEMİR:
PERSONELİMİZE VE DUYARLI VATANDAŞLARIMIZA TEŞEKKÜR EDİYORUZ
Alanya
Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Adem Demir, bayram boyunca görev yapan
personele teşekkür ederek, "Kurban Bayramı'nda ekip arkadaşlarımızla
birlikte büyük bir özveri ve sorumluluk anlayışıyla görev yaptık. Vatandaşlarımızın
temiz ve sağlıklı bir çevrede bayramlarını geçirebilmeleri için çalışmalarımızı
aralıksız sürdürdük. Alanya'nın her noktasında görev yapan tüm personelimize
teşekkür ediyorum. Ayrıca çevre temizliğine katkı sağlayan ve atıklarını
düzenli şekilde konteynerlere bırakan vatandaşlarımıza da teşekkür ediyorum.
Alanya için çalışmalarımızı aynı kararlılıkla sürdüreceğiz." dedi.