Alanya Belediyesi tarafından vatandaşların taleplerine daha hızlı ulaşabilmek için oluşturulan Çözüm Masası, Nezihe Soydan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde okuyan Çevre Koruma Kulübü öğrencilerinin talebini çözüme kavuşturdu.
Alanya Belediyesi Çözüm Masası,
vatandaşların dilek ve şikâyetlerini hızlı bir şekilde çözmeye devam ediyor.
Nezihe Soydan Ticaret Lisesi Çevre Kulübü üyesi olan öğrenciler, okul bahçesine
ağaç dikmek için Alanya Belediyesi Çözüm Masası’na başvurdu. Öğrencilerin
talebi alınırken görevliler tarafından Alanya Belediyesi Park ve Bahçeler
Müdürlüğü ekiplerine ulaşılarak fidan talebinde bulunuldu.
ÖĞRENCİLER FİDANLARINI KENDİLERİ SEÇTİ
Talebi alan Alanya Belediyesi Park ve
Bahçeler Müdürlüğü görevlileri, öğrencilerle beraber otogar bölgesinde bulunan
fidan serasına gitti. Burada 10 tane çam ağacı fidanını kendisi seçen
öğrencilere, dikmesi için gül ve sarmaşık fidanları da hediye edildi. Ardından
belediye görevlileri tarafından Nezihe Soydan Mesleki ve Teknik Anadolu
Lisesi’ne götürülen fidanlar, öğrenciler ve öğretmenler tarafından okul
bahçesine dikildi.
“ÇÖZÜM” TELEFONUN UCUNDA
Şikâyetlerini iletişim ve adres
bilgileriyle birlikte Çözüm Masası’na gönderen vatandaşlar, en kısa zamanda
gerekli çalışmalar yapıldıktan sonra şikâyetlerinin sonucuyla ilgili
bilgilendiriliyor.
Vatandaşlar, %90 çözüm
oranına sahip olan Alanya Belediyesi
Çözüm Masası’na dilek ve şikâyetlerini,
444 82 07 numaralı telefon hattından veya 0 552
444 82 07 numaralı telefondan Whatsapp Çağrı Hattı’na iletebilir.