Halkın memnuniyeti odaklı çalışmalarına devam eden Alanya Belediyesi’nde, hizmetlerin daha hızlı bir şekilde sunulması ve vatandaşların belediyeye gelmeden işlemlerini halletmesi amacıyla, 19 yıldır kullanılan otomasyon sistemi yenilendi.
Alanya
Belediyesi vatandaş odaklı çalışmalarına devam ediyor. Vatandaşların, Belediye
hizmetlerini daha hızlı bir şekilde gerçekleştirmesi ve Belediye binasına
gelmeden pek çok işlemini bilgisayar ortamında gerçekleştirmesi amacıyla
otomasyon sistemi yenileniyor.
2005
yılında web tabanlı olarak devreye alınan ve 19 yıldır kullanılan otomasyon
uygulaması, teknolojinin gelişmesi ve artan ihtiyaçlar nedeniyle yeni bir
versiyona güncellendi. Bilgi İşlem Müdürlüğü’nün yaptığı çalışmalar sonucunda
önümüzdeki günlerde devreye alınacak olan yeni versiyon, modern bir altyapı
sunacak ve Belediye personelinin daha verimli çalışmasını sağlayacak. Yeni
sistem, lokal bilgisayarların yanı sıra yetkilendirilmiş mobil cihazlarda da
çalışabilecek. Güncelleme öncesinde tüm personel, 3 hafta süren görsel,
uygulamalı ve bire bir eğitimlerle yeni sisteme hazırlandı. Yeni otomasyon
sistemi ile birlikte Alanya Belediyesi’nin hizmet kalitesinin artırılması, tüm
birimlerin iş süreçlerinin daha hızlı ve güvenilir bir şekilde yürütülmesi
sağlanacak.
“YENİ
SİSTEM, VATANDAŞLARIMIZIN HİZMETLERİMİZE DAHA KOLAY ERİŞMESİNİ SAĞLAYACAK”
Yapılan
güncelleme çalışmalarının önemine vurgu yapan ve Alanya Belediyesi’nin
teknolojik gelişmeleri yakından takip ettiğini belirten Belediye Başkanı Osman
Tarık Özçelik, "Teknolojiyi yakından takip ederek halkımıza en iyi hizmeti
sunmak için yenileniyor ve gelişiyoruz. Artık miladını doldurmuş olan ve yeni
teknolojik gelişmeleri karşılayamayan otomasyon sistemimizi güncelliyoruz. Bu
güncelleme, personelimizin daha verimli çalışmasını sağlarken,
vatandaşlarımızın da hizmetlerimize daha kolay erişmesini sağlayacak” dedi.