Alanya Belediyesi’nin düzenlediği 24. Uluslararası Kültür Sanat ve Turizm Festivali tüm hızıyla devam ediyor. Festivalin ikinci günü birbirinden renkli görüntülere sahne olurken, festival coşkusu Melek Mosso konseri ile tavan yaptı.
Bu
yıl 24. kez düzenlenen Uluslararası Kültür Sanat ve Turizm Festivali ikinci
gününde de devam etti. Festival alanı, vatandaşlar ile yerli ve yabancı
misafirler tarafından doldu taştı. Yiyecek içecek stantları, hediyelik eşya ve
el yapımı ürün satışı yapılan stantlar büyük ilgi gördü. Vatandaşlar alandaki etkinliklere yoğun katılım
gösterirken, büyük emeklerle hazırlanan sergileri de gezme imkânı yakaladılar. Alanya’da
yaşayan yerleşik yabancılar da açtıkları stantlarda yöresel ürünlerini tanıtma
fırsatı buldular. Alanya Belediye Başkanı Murat Levent Koçak’ta stantları
gezerek, esnaflara hayırlı işler dileklerini iletti.
KARİKATÜR YARIŞMASINDA
ÖDÜLLER SAHİPLERİNİ BULDU
Festival
kapsamında, tarihi Sarnıç’ta “Ağacın İzinden, Ateşin Peşinden” isimli serginin
açılışı gerçekleştirildi. Belediye Başkan Yardımcısı Murat Levent Koçak, Başkan
Danışmanı Faruk Konukçu ve Meclis Üyesi İrem Yunusoğlu, serginin açılışını gerçekleştirdiler. İranlı Sanatçı Anna Naeini tarafından ahşap
pirogravür (yakma sanatı) tekniği ile oluşturulan ve 30 Mayıs’a kadar açık
kalacak sergi, ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı. 53 ülkeden 323
yarışmacının toplam 856 eserle katıldığı ve 14’ünün ödüle layık görülürken
46’sının ise sergilenmeye değer bulunduğu 10. Uluslararası Alanya Karikatür
Yarışması kapsamında, Karikatür Sergisi’nin açılışı da tarihi Kızılkule’de
gerçekleştirildi. Başkan Yardımcısı Murat Levent Koçak, Başkan Danışmanları
Faruk Konukçu ve Abdurrahman Açıkalın açılışın ardından içerisinde geçtiğimiz
yıl hayatını kaybeden Karikatürist Musa Gümüş’ün anı köşesinin de yer aldığı
eserleri tek tek inceledi. Açılışın
ardından ise protokol üyeleri tarafından yarışmanın kazananlarına ödülleri
takdim edildi.
COŞKU MELEK MOSSO KONSERİ
İLE ZİRVE YAPTI
Festivalin
ikinci günü Eski Belediye Binası arkasında gerçekleştirilen konserlerle son
buldu. Sahneye ilk olarak DJ Oğulcan Gümüş çıktı. Popüler şarkılar eşliğinde
katılımcılara güzel bir dinleti sunan DJ Oğulcan Gümüş’e Meclis Üyesi İrem
Yunusoğlu tarafından hediye takdim edildi. Festival sahnesine daha sonra
ülkemizin en çok dinlenen sanatçılarından Melek Mosso çıktı. Alanı tamamen
dolduran vatandaşlarla birlikte en sevilen şarkılarını söyleyen Melek Mosso ile
festival coşkusu geç saatlere kadar devam etti. Belediye Başkan Yardımcısı
Murat Levent Koçak tarafından ünlü sanatçıya hediye takdim edildi. Festival son
gününde eğlenceli etkinlikler ve Goran Bregoviç konseri ile sona erecek.